إنتقال للمحتوى


 

472110

صورة

صور المزه الجامده جداااا ندى بسيوني


  • من فضلك قم بتسجيل الدخول للرد
9 رد (ردود) على هذا الموضوع

#1 sad girl

sad girl

    عضوه متألقة

  • الأعضــــــاء
  • 2,468 مشاركة
  • النوع:بنت

تاريخ المشاركة 22 مايو 2010 - 08:19 م


صور المزه الجامده جداااا ندى بسيوني


صورة

صورة

صورة

صورة

صورة

صورة

صورة

____________________________


صورة


من النهاردة خلاص حبيبى مفيش جراح ولا خوف

احساس واخدنى بعيد لاحلامى
وكل الجاى قدامى بشوفه احلى ايامى ولاااا بنساه
فى غرام في قلبي مالينى علشانه وجوه عيونى انا مكانه
نسيت الدنيا دى بحالها ولابنساه



 

472110

#2 sror

sror

    عضو رائع

  • الأعضــــــاء
  • 4,122 مشاركة
  • النوع:ولد

تاريخ المشاركة 22 مايو 2010 - 09:40 م

صور حلوه
تسلم ايدكي يا الاء


#3 محب لله

محب لله

    عضو متألق

  • الأعضــــــاء
  • 254 مشاركة
  • النوع:ولد

تاريخ المشاركة 22 مايو 2010 - 09:45 م

تسلم ايدكي

<OBJECT CLASSID='clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000' WIDTH=500 HEIGHT=500><PARAM NAME=MOVIE VALUE=http://up.7cc.com/upfiles/6N685388.swf><PARAM NAME=PLAY VALUE=TRUE><PARAM NAME=wmode VALUE=transparent><PARAM NAME=LOOP VALUE=TRUE><PARAM NAME=QUALITY VALUE=HIGH><EMBED SRC=http://up.7cc.com/upfiles/6N685388.swf WIDTH=500 HEIGHT=500 PLAY=TRUE LOOP=TRUE QUALITY=HIGH></EMBED></OBJECT>


#4 Abo__Nsma

Abo__Nsma

    عضو جامد ومعدى اخر حاجة

  • الأعضــــــاء
  • 1,262 مشاركة
  • النوع:ولد

تاريخ المشاركة 22 مايو 2010 - 09:46 م




هيا مالها ندي معرضاها كده ليه :32:

وعلي رأي المثل

كل ما تتزنق

عرضها :D


تسلم ايدك يا قمر :22:

صورة

تفوت ايام تموت احلام تعدي شهور

تدور الارض والدنيا وهوا يدور

ولسه بيجري ويعافر ولسه عيونه بتسافر

ولسه قلبه لم يتعب من المشاوير

#5 sad girl

sad girl

    عضوه متألقة

  • الأعضــــــاء
  • 2,468 مشاركة
  • النوع:بنت

تاريخ المشاركة 23 مايو 2010 - 12:00 م

ميرسي يا جماعه نورتو التوبك

وبطل بقه تريقه يابو نسمه

ارحم نفسك

صورة


من النهاردة خلاص حبيبى مفيش جراح ولا خوف

احساس واخدنى بعيد لاحلامى
وكل الجاى قدامى بشوفه احلى ايامى ولاااا بنساه
فى غرام في قلبي مالينى علشانه وجوه عيونى انا مكانه
نسيت الدنيا دى بحالها ولابنساه



#6 NighT_AngeL

NighT_AngeL

    عضو متألق

  • الأعضــــــاء
  • 2,208 مشاركة
  • النوع:ولد

تاريخ المشاركة 23 مايو 2010 - 04:42 م

الله عليك


جامده اوى الموزه دى


تسلم ايدك :lol:
صورة

#7 sad girl

sad girl

    عضوه متألقة

  • الأعضــــــاء
  • 2,468 مشاركة
  • النوع:بنت

تاريخ المشاركة 23 مايو 2010 - 05:13 م

ميرسي نورت التوبك
صورة


من النهاردة خلاص حبيبى مفيش جراح ولا خوف

احساس واخدنى بعيد لاحلامى
وكل الجاى قدامى بشوفه احلى ايامى ولاااا بنساه
فى غرام في قلبي مالينى علشانه وجوه عيونى انا مكانه
نسيت الدنيا دى بحالها ولابنساه



#8 MR. DARK

MR. DARK

    احيــانا نخطئ كثيرا ولكن الشجــاعه الاعتراف بالخطأ

  • الأعضــــــاء
  • 1,526 مشاركة
  • النوع:ولد
  • الدولة: Country Flag

تاريخ المشاركة 23 مايو 2010 - 06:58 م

ندا بســــــــــــــــــــيونى

بحــــــــــبها من زمان جدااااااااا

ا :19:


الحرية العزة الكرامة . . . . . لنا عنوان اذا الشعب يوما اراد الحياه.


فلابد ان يستجيب القدر. ولابد لليل ان ينجلى ولابد للقيد ان ينكسر


#9 noode

noode

    بيحاول يقول حاجة

  • الأعضــــــاء
  • 67 مشاركة
  • النوع:بنت

تاريخ المشاركة 23 مايو 2010 - 07:48 م

تسلم ي ياقمرايه
على الصور جميله


#10 sad girl

sad girl

    عضوه متألقة

  • الأعضــــــاء
  • 2,468 مشاركة
  • النوع:بنت

تاريخ المشاركة 23 مايو 2010 - 07:58 م

ميرسي نورتي التوبك
صورة


من النهاردة خلاص حبيبى مفيش جراح ولا خوف

احساس واخدنى بعيد لاحلامى
وكل الجاى قدامى بشوفه احلى ايامى ولاااا بنساه
فى غرام في قلبي مالينى علشانه وجوه عيونى انا مكانه
نسيت الدنيا دى بحالها ولابنساه






0 عضو (أعضاء) يشاهدون هذا الموضوع

0 الأعضاء, 0 الزوار, 0 مجهولين

 

472110